نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی

این مقاله در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها (دی 1392) ارائه شده و حاوی 8 صفحه می باشد.  چکیده: پوهش حاضر برای بررسی اثر عناصر بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی در اداره کل اداره راه و شهرسازی گیلان به عنوان بنگاهی خدماتی انجام و می خواهد مفهوم بازاریابی درونی را به عنوان عامل موثر بر چابکی سازمانی بررسی و آزمون نماید. پرسشنامه از ادبیات پژوهش برگرفته برای اثبات روایی آن از نظر خبرگان استفاده گردیده است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی، جامعه اماری آن کارکنان سازمان فوق که با ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.