نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان (مطالعه موردی: مؤسسات مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه)

مقاله با عنوان بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان (مطالعه موردی: مؤسسات مالی و اعتباری انصار استان کرمانشاه) که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد. محل برگزاری:شیراز سال برگزاری:1389 تعداد صفحه:11 محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf نویسند‌گان: کامران نظری - مدرس دانشگاه پیام نور مصطفی امامی - عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه حامد بردبار - کارشناسی ارشد مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی پ ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.