نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله با عنوان رویکردهای نوین سنجش ارزش مشتری در پژوهش های مدیریت

چکیده : جهانی شدن تجارت و اقتصاد، نقش مشتریان را در سازمان ها تغییر داده است. به طوری که در شرایط کنونی، مشتری فقط یک مصرف کننده نیست بلکه می تواند در مراحل تولیدی محصول، ارائه خدمات، رویه های انجام امور و فرآیندها مشارکت کرده و در خلق ارزش و توسعه ی دانش همراه و همگام اعضای سازمان باشد. بنابراین مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری و خلق و ارائه ارزش به او از مهمترین مباحث مورد علاقه و توجه محققان و مدیران سازمان ها محسوب می شود. در مقاله حاضر تعاریف و مدل های موجود در زمینه ارزش از دیدگاه مشتری ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.