نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان پایه دوم

من یک معلمم ، لحظه ای به دنیا آمدم که نخستین سوال بر زبان یک کودک جاری شد . من یک جنگجو هستم و هر روز با منفی بافی ، ترس ، دنباله روی ، تعصب ، جهل و بی تفاوتی بجنگم ولی در این نبرد متحدینی نیز دارم : هوشیاری ، کنجکاوی، حمایت والدین ، فردیت شخص ، خلاقیت ، ایمان ، عشق و خنده که همه زیر پرچم من می جنگند. باید برای این زندگی جالب و دوست داستنی چه کسی را سپاس بگویم ؟ من بسیار سعادتمندم که از چنین تجربه گرانسنگی بهره می برم . من یک معلمم و خداوند را هر روز از این بابت شکر می کنم . زیرا که من حالا ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.