نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار خرید

مقاله به زبان انگلیسی 9 صفحه و ترجمه آن 16 صفحه می باشد .  فرمت فایل ها به صورت word و هم pdf .   خلاصه ای از ترجمه :      هدف این پژوهش کمک به ادبیات در تبلیغات و رفتار مصرف کنندگان توسط گسترش وساطت دوگانه جهت  پاسخ های موثر آگهی و رقابت است .   نه تنها تایید نتایج دوگانه مدل که علاوه بر اثر مستقیم، شناخت آگهی ، تاثیر غیر مستقیم برنفوذ در نگرش نام تجاری از طریق شناخت برند  دارد .     با این حال، سطح بالاتری از پاسخ های موثر به آگهی های رقی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.