نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

ارتباطات بازاریابی در مجتمع نمایشگاه بازاریابی

خلاصه ی مطالب :     بازاریابی نمایشگاهی در گذشته اشتباه فهمیده شده بود . دیدگاه های جدیدتر ارزش خود را به عنوان بخش مهمی از فرایند IMC می بیند . برای این که موفق باشید ، بازاریابی نمایشگاه باید بصورتی پایدار و محکم در روند IMC و استراتژی بازاریابی شرکت یکپارچه شده است . که به بازاریابی کوچک خود نیاز دارد : طرح بازار یابی نمایشگاه . علاوه بر این، اهداف طرح نمایشگاه باید به خوبی با اهداف طرح بازاریابی یکپارچه باشند . نتایج صنعت نشان می دهد که بازاریابان نمایشگاه موفق درمان ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.