نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

دانلود کار آموزی شرکت طوطی ماشین

اولین روز کار آموزی من در شرکت آسیا شروع شد ساعت کار این شرکت صبح ها 13-8 و 19-15 می باشد. من پس از ورود به این شرکت برای اولین بار با این همه وسایل و تجهیزات به صورت آنی مواجه شدم . مسئولان این شرکت آقای محسن صالح المؤمنین و یونس رعد صفت هستند و من به نوبۀ خودم کمال تشکر را از آنان دارم . من آنجا با همکارانی که در واقع استاد بودند رو به رو شدم و با من عین یک همکار رفتار می کردند. که این دوستان عبارتند از : قاسم ، مجید ، محمود ، یعقوب ، مهدی ، حسن ، ایمان ، پیمان ، رضا ، علی و خودم عمدۀ کار من ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.