نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

کتاب فارسی پاسخ به سوالات اختلال حسی کودکان اتیسم

زندگی جالب است ... من برای 5 سال کاردرمان در حیطهی کودکان بودم من در اختلالاتپردازش حسی و همین طور در اختلالات طیف اوتیسم متخصص هستم و در مطب خودم،baby steps ، که یک شرکت خدمات آموزشی و درمانی کودکان است فعالیت میکنم. به این علتکه من دورهی پردازش حسی را برای آموزش درمانگران، آموزشدهندگان و والدین گذراندهام، باتعداد زیادی سؤال مواجه شدم که آنها را ثبت کردم و در مطب و دورههایم گنجاندم. همانطور کهزندگی هست این سؤالات و پاسخها بسیار بیشتر از آنکه من بتوانم تصور کنم به زندگی من مربوطهستند. ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.