چکیده : هدف این تحقیق بررسی رابطه بین سبک های مدیریت مدیران بازاریابی بر اعتماد مشتریان به نام و نشان تجاری می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف به صورت کاربردی و از لحاظ روش انجام تحقیق بصورت توصیفی – پیمایشی می باد. جامعهه آمهاری انتبهابی تحقیق مشتریان شرکت زاگرس پوش شهرستان بروجرد بوده که تعداد 311 نفراز مشتریان شرکت زاگرس پوش به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شد و نوع نمونه گیری، نمونه گیری تصادفی بوده است. در این پژوهش داده ها به روش میدانی جمع آوری شده و ابزار گردآوری داد ...