نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله با موضوع بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان

چکیده: این پژوهش با هدف بررسی تأثیر ویژگیهای خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان این شرکت در کل کشور انجام شده است. محدوده تحقیق شامل کارکنان بخش خدمات پس از فروش و نمایندگیهای مجاز شرکت پارسخودرو که در زمان اجرای این تحقیق فعال است. جهت پژوهش و جمعآوری دادهها از پرسشنامه محققساخته استفاده شده که با توزیع 712 نفر )حجم 0 محاسبه شد. جهت تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون / نمونه(، 701 نفر پرسشنامه را عودت دادند. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ 20 رگرسیون و ضریب همبستگی اسپی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.