چکیده : نقش رضایت مشتریان در بقا، تدوام و بهبود فعالیتهای واحد کسب و کار از دیر باز مورد توجه بوده و این نقش با رویکردهای اخیر بازاریابی مبتنی بر مشتری گرایی و پیروی از فلسفه مشتری مداری پررنگ تر شده است.در این راستا ارزیابی بسترهای مدیریت ارتباط با مشتری یکی از گامهای اساسی به شمار می رود.مراکز آموزش عالی نیز همگام با سایر پیشگامان عرصه خدمات از این امر مستثنی نبوده و می بایست به حفظ ،بهبود و ارتقای کیفیت و ارتباط صحیح با مشتریان اصلی آن که همانا دانشجویان می باشند بپردازند. با در نظر گرفتن این ...