نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله با عنوان بررسی زمینه های پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM )

چکیده : نقش رضایت مشتریان در بقا، تدوام و بهبود فعالیتهای واحد کسب و کار از دیر باز مورد توجه بوده و این نقش با رویکردهای اخیر بازاریابی مبتنی بر مشتری گرایی و پیروی از فلسفه مشتری مداری پررنگ تر شده است.در این راستا ارزیابی بسترهای مدیریت ارتباط با مشتری یکی از گامهای اساسی به شمار می رود.مراکز آموزش عالی نیز همگام با سایر پیشگامان عرصه خدمات از این امر مستثنی نبوده و می بایست به حفظ ،بهبود و ارتقای کیفیت و ارتباط صحیح با مشتریان اصلی آن که همانا دانشجویان می باشند بپردازند. با در نظر گرفتن این ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.