چکیده : با توجه به اهمیت انتقال یادگیری در آموزشهای سازمانی، هدف این پژوهش بررسی انتقال یادگیری از محیط آموزش به محل کار در سازمانها و عوامل مؤثر بر آن است. روش پژوهش توصیفی از نوع مطالعه کتابخانهای بود. ابتدا توضیحاتی پیرامون انتقال یادگیری و مفهوم آن، سپس مدلهای انتقال یادگیری و ضرورت آشنایی با عوامل مؤثر بر انتقال یادگیری ارایه شده است. در پایان با مرور پژوهشها در زمینه شناسایی عوامل مؤثر بر انتقال یادگیری، خلاصهای از مهمترین عوامل مؤثر بر انتقال یادگیری و مفاهیم آنها دستهبندی و ارایه شده اس ...