چکیده: رسانه های اجتماعی نسل جدیدی از فضای روابط اجتماعی هستند که بااینکه عمر خیلی زیادی ندارند، توانسته اند به خووبی در زنود ی مردم جا باز کنند. مردم بسیاری در سنین مختلف و از روه های اجتماعی متفاوت و از فاصله های بسویار دور در دنیوای واق،وی، در رسوانه هوای اجتماعی کنار هم آمده اند. همچنین مدارس، انجمن های خیریه، شرکت های دولتی، برندهای تجاری و... س،ی می کنند در رسانه هوای اجتمواعی حضور پیدا کنند و برای خود مشتریان وفاداری به دست آورند. بنابراین نقش رسانه های اجتماعی در رد هوم آوردن مشوتریان مو ...