نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله با موضوع: بررسی تاثیر برند سازمانی بر بازاریابی رابطه مند

چکیده : هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر برند سازمانی بر بازاریابی رابطه مند می باشد. که در آن برند سازمانی با ابعاد ارزش، هنجارها، محصولات فرعی و رفتارها؛ متغیر پیش بین و بازاریابی رابطه مند بعنوان متغیر ملاک مورد بررسی قرار گرفته اند. تحقیق از نوع توصیفی – پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی و بنیادی بوده که مبتنی بر تحقیقات میدانی و کتابخانه ایی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان کارخانه زمزم تهران ) 062 نفر( و نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان و تاکمن برابر 111 نفر تعیین شده است. روش ن ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.