نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

نیکو فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مقاله انگلیسی علمی پژوهشی با مدل مفهومی اثر علامت های دیجیتال بر رفتار خریداران ": نقش تجربه برانگیخته(2014)

مقاله انگلیسی علمی پژوهشی با مدل مفهومی  اثر علامت های دیجیتال بر رفتار خریداران ": نقش تجربه برانگیخته(2014) The effect of digital signage on shoppers' behavior: The role of theevoked experience☆Charles Dennis a,⁎, J. Joško Brakus b, Suraksha Gupta c, Eleftherios Alamanos aa Lincoln Business School, University of Lincoln, United Kingdomb Leeds University Business School, University of Leeds, United Kingdomc Brunel Business School, Brunel University, Suraksha ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.